Elektroniczne Biuro Obsługi Abonenta (eBOA) już do Państwa dyspozycji!

Z przyjemnością informujemy, iż w trosce o najwyższą jakość usług wdrożyliśmy nową, bezpłatną usługę: Elektroniczne Biuro Obsługi Abonenta - eBOA, dzięki której bez konieczności wychodzenia z domu, poprzez Internet, nasi Klienci mają dostęp do swojego panelu klienta.

Znajdą w nim m.in. informacje dotyczące świadczonych przez nas usług. Dzięki eBOA można przeglądać na naszej stronie internetowej swoje dane osobowe, aktualny stan i historię rozliczeń, zawarte z nami umowy, a także obejrzeć i wydrukować wystawione przez nas faktury VAT. Klienci posiadający usługę telefonii stacjonarnej mają możliwość bieżącego kontrolowania swoich rachunków oraz podglądu billingu rozmów.

Aby skorzystać z eBOA należy kliknąć w pole "zaloguj", które znajduje się na dole strony lub w przeglądarce internetowej wpisać adres http://www.dipol-pila.pl/eboa. Uwierzytelnianie klienta odbywa się poprzez wpisanie loginu (numeru klienta - ID) oraz hasła (PESEL Abonenta). Po pierwszym zalogowaniu należy dokonać zmiany hasła.

W celu aktywacji usługi należy wypełnić formularz, który poprzez naszych pracowników został Państwu dostarczony do domu oraz dostarczyć go do Biura Obsługi Abonenta.